گزارش روز: مدارک توافق نیمار با رئال مادرید در سال 2006

یکشنبه 26 مارس سال 2006 بود که رئال مادرید با نتیجه 0-4 مقابل دپورتیوو لاکرونیا به پیروزی رسید. در آن روز در جایگاه ویژه ورزشگاه یک پسربچه 14 ساله حضور داشت که به صورت تستی در تیم نوجوانان رئال مادرید به تمرین می پرداخت. سه روز بعد این پسربچه با تیم نوجوانان رئال مادرید قراردادی را امضا کرد. این پسربچه، نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور بود که حالا بازیکن بارسلوناست.

سران باشگاه مادریدی این قرارداد نیمار را در روز 30 ماه مارس سال 2006 در فدراسیون فوتبال مادرید ثبت کردند. حالا روزنامه آ.اس تصویری از این قرارداد را که نشان می دهد که نیمار  با باشگاه مادریدی قرارداد بسته بود را بازتاب داده. ستاره برزیلی 2 هفته در شهرک ورزشی والدبباس تمرین کرد و نظر مثبت تمام سرمربیان تیم را نیز جلب کرده بود. او در آن زمان در آن تیم با کارواخال، سارابیا و الکس فرناندس همبازی بود.

نیمار در تابستان سال 2006 در شهر مادرید بود و پدرش و واگنر ریبیرو مدیربرنامه های او نیز، او را در پایتخت اسپانیا همراهی می کردند. البته او در مادرید ماندگار نشد، چرا که سران باشگاه مادریدی حاضر به پرداخت مبلغ 60 هزار یورویی که مدیربرنامه هایش برای قطعی کردن این قرارداد طلب کرده بود، نشدند. در ماه مارس سال 2006 سران باشگاه رئال این قرارداد را لغو کردند. در آن زمان بعد از جدایی فلورنتینو پرس از صندلی ریاست باشگاه مادریدی در ماه فوریه، فرناندو مارتین ریاست باشگاه ماردریدی را در دست داشت . در آن زمان رامون مارتینس مدیر فنی باشگاه درخواست قطعی کردن این انتقال را داشت ولی کارلوس مارتینس د آلبرورنوس، مدیر داخلی باشگاه که می بایست این قرارداد را امضا می کرد، حاضر به پرداخت 60 هزار یورو برای یک نوجوان 14 ساله نشد.

جالب اینجاست که سران رئال مادرید در دو سال اخیر هم بارها برای جذب نیمار تلاش کرده بودند و او درنهایت به بارسلونا منتقل شد. اما نباید فراموش کرد که در روز 29 ماه مارس سال 2006 او با رئال مادرید قرارداد امضا کرده بود

foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 15 شهريور 1392 ا 1:16 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.